نوشته شده توسط : پریا عبدی

کالاپلاس به عنوان مرجع تخصصی بررسی قطعات و لوازم خودرو با پایبندی به سه اصل، پرداخت آسان، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه های معتبر جهان به بزرگترین فروشگاه اینترنتی قطعات و لوازم یدکی، جانبی و مصرفی خودرو ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت کالاپلاس با دنیایی از قطعات و لوازم خودرو رو به رو می شوید. هر آنچه که برای داشتن یک خودرویی سالم و امن برای سفرهای آرامش بخش خود نیاز دارید. در ایجا پیدا خواهد شد.

 

برای دیدن این وب سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید 

فروشگاه اینترنتی کالاپلاس، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

فروشگاه اینترنتی کالاپلاس

فروشگاه کالاپلاس

اینترنتی کالاپلاس

 کالاپلاس

فروشگاه لوازم یدکی کالاپلاس

فروشگاه قطعات خودرو کالاپلاس

فروشگاه قطعات ماشین کالاپلاس

فروشگاه خودرو کالاپلاس

 

 

 



:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی کالاپلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریا عبدی

شمع بوش پلاتینی بر روی سر سیلندر قرار دارد. شمع‌ خودرو یکی از اجزا اساسی در فرآیند احتراق خودرو است. زمانی که سوخت خودرو به داخل سیلندر می‌رود و در آنجا با هوا مخلوط می‎‎گردد، برای آزادسازی انرژی نیاز به یک جرقه دارد. این جرقه را شمع خودرو با گرفتن ولتاژ بالا ایجاد می‌کند و سبب تولید انرژی برای قطعات مکانیکی خودرو می‌شود.
در زمان تعویض شمع باید در انتخاب شمع مناسب خودرو خود دقت کنید. چون شمع خودرو رابطه مستقیمی با میزان مصرف سوخت و شتاب ‌گیری اتومبیل دارد.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

شمع بوش پلاتینی (FR7DC) مدل روسی، پایه کوتاه

شمع بوش پلاتینی (FR7DC)

شمع بوش پلاتینی FR7DC

شمع بوش FR7DC

شمع  FR7DC

 

معرفی شمع پلاتینی (FR7DC)

شمع بوش (FR7DC) تولید شرکت Bosch است. در روسیه ساخته شده است که از لحاظ کیفیت بسیار مشابه محصول آلمانی است. و از کیفیت، کارایی و عمر بسیار بالایی برخوردار است. برخلاف بسیاری از شمع‌ ها که عمر جرقه زنی مفید پائینی دارند، شمع بوش پلاتینی بسیار دیرتر دچار مشکل در جرقه زنی می‌گردند.

 

ویژگی های شمع بوش پلاتینی (FR7DC)

آلیاژ این شمع، از جنس پلاتین است. نوع پایه این شمع کوتاه بوده و برای خودروهایی نظیر خودرو 405، پژو پارس، ریو و رنو L90 مناسب است.

 

مزیت های این شمع

شمع ذکر شده تولید شرکت Bosch است. در روسیه  تولید شده است. همان طور که گفته شد، شمع های خودرو روسی کیفیتی مشابه شمع خودرو آلمانی دارند. این شمع های پلاتینی بوش از کیفیت و عملکرد رضایت بخشی برخوردار هستند.

این محصول عمل جرقه زنی را را به خوبی انجام می دهد و سبب کاهش مصرف سوخت اتومبیل می گردد. همچنین به دلیل کیفیت بالا، در عمل جرقه‌ زنی، دیرتر دچار مشکل می‌گردد.

 

فروشگاه اینترنتی کالاپلاس، برای انتخاب و تهیه مناسب ترین و بهترین قطعات خودرو همواره آماده مشاوره و یاری رسانی به مشتریان عزیز است. می توانید محصولات مورد نظرتان که در سایت مشاهده نمی کنید، به ما اطلاع دهید. تا آن محصول برایتان فراهم گردد.

 

منبع : شمع بوش پلاتینی (FR7DC)



:: برچسب‌ها: شمع بوش پلاتینی FR7DC ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()