شمع دیامکس ایریدیومیDG7016 پایه بلند
نوشته شده توسط : پریا عبدی

شمع دیامکس ایریدیومیDG7016 ، یک شمع ایریدیومی است. این شمع از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین شمع دیامکس ایریدیومی ، دارای پایه بلند است.

 

ویژگی های شمع دیامکس ایریدیومیDG7016

این شمع دارای کیفیت بالایی است و کارایی مطلوبی دارد. این شمع از مصرف زیاد سوخت به وسیله عملکرد جرقه زنی دقیق خود، جلوگیری می کنند. شمع ایریدیومی دیامکس دارای عمر مفید طولانی است. همچنین دارای قیمت مناسبی است.

 

شرکت قطعات شمع دیامکس ایریدیومیDG7016

شرکت دیامکس که سازنده  شمع دیامکس ایریدیومیDG7016 است. شرکتی با 20 سال سابقه درخشان در زمینه تامین قطعات شرکت‌‌های خودروسازی اروپا است. که این شرکت قطعات باکیفیت بالا را با همکاری تامیین کنندگان اروپایی پخش می‌کند.

 

هدف و شعار شرکت دیامکس

هدف شرکت دیامکس که در شهر پاریس واقع شده است، توزیع قطعاتی با کیفیت بالا همراه گارانتی به منظور جلب خرسندی کامل مشتریانش است. به طوری که شعار خود را کیفیت بالاتر و عمر بیشتر انتخاب کرده است. همچنین دارای 7هزار قطعه خودرو در کاتالوگ خود است.

 

فزوشگاه اینترنتی کالاپلاس

فروشگاه اینترنتی کالاپلاس، برای انتخاب و تهیه مناسب ترین و بهترین قطعات خودرو، همواره آماده مشاوره و یاری رسانی به مشتریان عزیز است. می توانید محصولات مورد نظرتان که در سایت مشاهده نمی کنید، به ما اطلاع دهید. تا آن محصول را برایتان فراهم کنیم.

همچنین بر اساس درخواست شما همراهان گرامی، محصولات مورد تقاضا شما را بر روی سایت قرار می دهیم. فروشگاه اینترنتی کالا پلاس، با حذف واسطه ها بهترین محصول را با نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

کالاپلاس همچنین، کار سخت و زمان بر پیدا کردن قطعه مورد نظر و مقایسه کردن آن از نظر کیفیت و قیمت با مارک های مختلف محصول مد نظرتان انجام می دهد. به صورتی که دیگر هنگام خرید قطعه سردرگم نمی شوید حتی از آن لذت هم می برید. و می توانید معلومات خود را درباره نگهداری و تعمیر خودرو با مطالعه مقاله های مختلف مجله خودرو کالاپلاس بالا ببرید.

 

منبع : شمع دیامکس ایریدیومیDG7016 پایه بلند





:: برچسب‌ها: شمع دیامکس ایریدیومیDG7016 پایه بلند ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: