شمع خودرو بوش آلمانی Platinum2X سوزنی
نوشته شده توسط : پریا عبدی

شمع خودرو بوش آلمانی Platinum2X سوزنی ، دارای سوزن الکترودی از جنس پلاتین خالصی است. که سبب دو برابر شدن عمر مفید آن نسبت به شمع ‌های الکترودی ساده‌ شده است. همچنین سوزن شمع خودرو بوش آلمانی Platinum2X ، دارای قطری برابر 0.6mm است.

 

نحوه جلوگیری از گریپاژ کردن شمع خودرو بوش آلمانی Platinum2X سوزنی

در شمع خودرو بوش آلمانی Platinum2X سوزنی ، برای پیشگیری از گریپاژ زود هنگام شمع درون سیلندر از آلیاژ نیکل برای آبکاری این محصول به کار رفته است. همچنین بهره بردن از آبکاری با آلیاژ نیکل و واشر، مانع از نشست کردن هوا از محفظه سیلندر می ‌گردد.

 

راه حل پیشگیری از قطع شدن شمع  Platinum2X

در این محصول برای پیشگیری از قطع شدن شمع، از چندین لایه چینی آلومینیم سیلیکات به صورت شیار دارد بهره برده اند.

 

ویژگی‌ های هسته مسی شمع خودرو بوش آلمانی Platinum2X

آلیاژ مس بکار رفته در هسته این شمع، به عنوان یک تبادل کننده حرارت عمل می ‌کند. این امر باعث می‌گردد دمای شمع در محدوده مناسب ثابت گردد. همچنین از احتراق زود هنگام، کربن گرفتن یا سیاه شدن شمع جلوگیری می ‌کند.‌

 

مزیت های شمع  Platinum2X

این شمع دارای کیفیت بالا و عملکرد بسیار مطلوبی است که سبب رضایت مشتریان گردیده است. شمع Platinum2X باعث استارت زدن سریع خودرو می شود. همچنین این شمع جرقه زنی بسیار خوبی دارد به طوری که سبب کاهش مصرف سوخت می شود.

 

فروشگاه اینترنتی آنلاین کالاپلاس، برای انتخاب و تهیه مناسب ترین و بهترین قطعات خودرو، همواره آماده مشاوره و یاری رسانی به مشتریان عزیز است. می توانید محصولات مورد نظرتان که در سایت مشاهده نمی کنید، به ما اطلاع دهید. تا آن محصول را برایتان فراهم کنیم. همچنین بر اساس درخواست شما همراهان گرامی، محصولات مورد تقاضا شما را بر روی سایت قرار می دهیم. فروشگاه کالا پلاس، با حذف واسطه ها بهترین محصول را با نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

 

منبع : شمع خودرو بوش آلمانی Platinum2X سوزنی





:: برچسب‌ها: شمع خودرو بوش آلمانی Platinum2X سوزنی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: