چراغ راست جلو فن‌آورانPLP512 مناسب پژوپارس
نوشته شده توسط : پریا عبدی

چراغ راست جلو فن‌آورانPLP512 مناسب پژوپارس ، ساخت شرکت فن‌آوران پرتو الوند است. این چراغ جلو سمت راست، مناسب خودرو پژوپارس است.

 

شرکت سازنده چراغ راست جلو فن‌آورانPLP512 مناسب پژوپارس

این شرکت در سال 1375 کار خود را در پاکدشت شروع کرد. این شرکت ابتدا در بخش تولید قطعات صنعتی کار خود را آغاز کرد. سپس در سال 1383 تولید چراغ خودروهای سواری را آغاز کرد.

شرکت فن آوران پرتو پژو الوند دارای تجهیزات مدرن و دانش به روز است و تولیدات این شرکت بر اساس نیاز بازار و با کیفیت مطلوب است.

 

اهمیت چراغ راست جلو فن‌آوران PLP512 مناسب پژوپارس

چراغ خودرو یکی از لوازم یدکی با اهمیت در ماشین است. اهمیت آن در زمان رانندگی در تاریکی خود را نشان می‌دهد. و سالم بودن چراغ های خودرو بسیار اهمیت دارد و باعث امنیت سرنشینان هنگام رانندگی در شب می‌شود.

 

جنس چراغ راست جلو فن‌آورانPLP512 مناسب پژوپارس

در چراغ جلو ماشین از پلاستیکی استفاده می‌گردد که به صورت فشرده در آمده است. در بخش جلوی چراغ از یک پلاستیک شفاف به کار می‌رود. در درون چراخ جلو خودرو، قسمتی برای قرار گرفتن لامپ چراغ تعبیه شده است. روشن شدن لامپ درون چراغ ماشین در تولید روشنایی و نور لازم بسیار مهم است. در جلو ماشین دو جایگاه برای چراغ خودرو طراحی شده است. یک چراغ در راست و چراغ دیگری در چپ خودرو است. این چراغ های جهت دید کامل راننده به طور همزمان روشن می‌گردند. برای داشتن کارایی بالا چراغ ، وجود نداشتن تیرگی و کدری و همچنین شفافیت آن در تولید نور مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

نکاتی در مورد چراغ راست جلو فن‌آوران PLP512 مناسب پژوپارس

همیشه هنگام خرید توجه داشته باشید که برای اتومبیل خود از لامپ استاندارد و با کیفیت تهیه کنید.

جای گیری صحیح چراغ جلو پژوپارس خیلی مهم است و نصب آن را باید با دقت انجام دهید. چون متناسب بودن انداره نور دهی باعث امنیت سرنشینان می‌گردد. این چراغ پژو پارس دارای نوار آب بندی است ولی لامپ ندارد.

 

منبع: چراغ راست جلو مناسب پژو پارس





:: برچسب‌ها: چراغ راست جلو مناسب پژو پارس ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: