شمع خودرو بوش دبل پلاتینیوم KPP332 آلمانی پایه کوتاه
نوشته شده توسط : پریا عبدی

شمع خودرو بوش دبل پلاتینیوم KPP332 ساخت شرکت Bosch آلمان است. شرکت بوش آلمان از جهت تولید شمع‌های بسیار با کیفیت و مرغوب، زبان ‌زد است و شهرت زیادی دارد.

 

مزیت قسمت جرقه‌زنی شمع خودرو دبل پلاتینیوم بوش

فناوری به کار رفته در ساخت بخش جرقه‌ زنی این شمع خودرو سبب کارایی بالای عمل جرقه زنی آن تحت فشار و دمای زیاد گردیده است. که این امر بخاطر باریک بودن و حالت ویژه سوزنی بخش جرقه ‌زن است. این شمع دبل پلاتینیومی بیشترین میزان تحمل دما و فشار را دارد. به همین دلیل دارای بیشینه کد حرارتی یعنی 7 است.

 

آلیاژ هسته شمع خودرو بوش دبل پلاتینیوم

برای تولید هسته شمع بوش دبل پلاتینیوم از نوآوری جدیدی بهره برده‌اند. به صورتی که این آلیاژ شامل فلزهای پلاتین، مس و نیکل است. همچنین برای جرقه زنی با سرعت و کیفیت بالا آلیاژهای این شمع توسط ایریدیوم روکش شده است. این روکش ایریدیومی تا پایه شمع ادامه یافته است.

 

مزیت خرید شمع خودرو بوش دبل پلاتینیوم KPP332

شمع خودرو بوش دبل پلاتینیوم KPP332 ، سبب بالا رفتن شتاب و کم شدن مصرف بنزین خودرو می‎گردد. همان که گفته شد این شمع تولید کارخانه بوش آلمان بوده و بسیار با کیفیت است. همچنین طول عمر مفید طولانی دارد.

 

شمع خودرو دبل پلاتینیومی مناسب برای خودروهای زیر است

این شمع برای خودروهای BMW دارای موتور N46، مرسدس بنز کلاس های S و E، تویوتا کرولا مدل 2005، تویوتا کمری مدل های 2007 و 2005، پژو 206 تیپ های 2 و 3، پژو پارس، سمند معمولی و سمند EF7، رنو L90 و رنو مگان، پروتون، ریو، ام وی ام، سیتروئن زانتیا، جک و ... به کار می‌رود.

 

فروشگاه اینترنتی کالاپلاس

فروشگاه اینترنتی آنلاین کالاپلاس، برای انتخاب و تهیه مناسب ترین و بهترین قطعات خودرو، همواره آماده مشاوره و یاری رسانی به مشتریان عزیز است. می توانید محصولات مورد نظرتان که در سایت مشاهده نمی کنید، به ما اطلاع دهید. تا آن محصول را برایتان فراهم کنیم.

همچنین بر اساس درخواست شما همراهان گرامی، محصولات مورد تقاضا شما را بر روی سایت قرار می دهیم. فروشگاه اینترنتی کالا پلاس، با حذف واسطه ها بهترین محصول را با نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

کالاپلاس همچنین، کار سخت و زمان بر پیدا کردن قطعه مورد نظر و مقایسه کردن آن از نظر کیفیت و قیمت با مارک های مختلف محصول مد نظرتان انجام می دهد. به صورتی که دیگر هنگام خرید قطعه سردرگم نمی شوید حتی از آن لذت هم می برید. و می توانید معلومات خود را درباره نگهداری و تعمیر خودرو با مطالعه مقاله های مختلف سایت کالاپلاس بالا ببرید.

 

منبع: شمع خودرو بوش دبل پلاتینیوم





:: برچسب‌ها: شمع خودرو بوش دبل پلاتینیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: