شمع NGK نیکلی BKR6EK2288 پایه کوتاه
نوشته شده توسط : پریا عبدی

شمع NGK نیکلی BKR6EK2288 از جنس آلیاژ نیکل است. دارای پایه کوتاهی است. مکانیسم شمع نیکلی NGK از نوع سرد است. همچنین در خودروهای مختلفی از جمله پژو، سمند، L90 و زانتیا به‌کار می‌رود.

 

نحوه جرقه زنی بهتر شمع NGK نیکلی BKR6EK2288

در این شمع NGK نیکلی BKR6EK 2288 جهت جرقه زنی بهتر، در الکترود منفی آن دو پلاتین به کار رفته است.

 

 

مزیت های شمع NGK نیکلی BKR6EK 2288

این شمع دارای فرآیند جرقه زنی بسیار دقیقی است. به صورتی که سبب کاهش مصرف سوخت خودرو می گردد. این شمع کارایی و طول عمر بالایی دارد.

 

 

استفاده از یک نوع شمع در خودرو

حتما دقت کنید که از شمع نیکلی NGK، همراه دیگر مدل‌های دیگر شمع خودرو موجود استفاده نکنید. زیرا شاید موجب آسیب‌های زیانباری گردد. پس همیشه مراقب باشید که تمام شمع‌های خودرو خود را از یک مدل خریداری کنید که با هم هماهنگی کامل را داشته باشند.

 

 

فروشگاه اینترنتی کالاپلاس

فروشگاه اینترنتی آنلاین کالاپلاس، برای انتخاب و تهیه مناسب ترین و بهترین قطعات خودرو، همواره آماده مشاوره و یاری رسانی به مشتریان عزیز است. می توانید محصولات مورد نظرتان که در سایت مشاهده نمی کنید، به ما اطلاع دهید. تا آن محصول را برایتان فراهم کنیم.

همچنین بر اساس درخواست شما همراهان گرامی، محصولات مورد تقاضا شما را بر روی سایت قرار می دهیم. فروشگاه اینترنتی کالا پلاس، با حذف واسطه ها بهترین محصول را با نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

کالاپلاس همچنین، کار سخت و زمان بر پیدا کردن قطعه مورد نظر و مقایسه کردن آن از نظر کیفیت و قیمت با مارک های مختلف محصول مد نظرتان انجام می دهد. به صورتی که دیگر هنگام خرید قطعه سردرگم نمی شوید حتی از آن لذت هم می برید. و می توانید معلومات خود را درباره نگهداری و تعمیر خودرو با مطالعه مقاله های مختلف سایت کالاپلاس بالا ببرید.

 

منبع: شمع NGK نیکلی BKR6EK2288 پایه کوتاه





:: برچسب‌ها: شمع NGK نیکلی BKR6EK2288 پایه کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: